torsdag 18. februar 2010

Eplekasser og annet loppefunn...



En venninne (heltherlig.blogspot.com) skaffet disse flotte originale eplekassene til meg som ikke har kommet lengre en til gangen. Lurer faktisk på om de skal få bli. Tenkte å legge dem på langs, sette på hjul og bruke dem som sko hyller. Litt inne i tenkeboksen men vi får se. Blir som en stor settekasse, som jeg hadde som liten, men bare for sko...

Kofferten er et av mange koffert funn jeg gjorde på loppemarkeder i fjor. De er så dekorative og kjekk til å lagre smått og stort i. Gleder meg til årets raid av loppemarkeder, er rett og slett veldig klar.

Håper dere har en fortreffelig kveld.

2 kommentarer:

  1. Det kan bli en tøff skohylle!!ha en god kveld:)

    SvarSlett
  2. Ja blir kanskje det, tenker jeg prøver iallefall :)Takk for tilbakemeldingen..

    SvarSlett

LinkWithin