fredag 29. oktober 2010

En stund siden sist...

Da er jeg endelig kommet meg igang igjen. Noen måneder har gått og jeg har kommet meg ut av den værste "ammetåka".
Min lille engel er nå blitt 1 år. Helt utrolig, syntes det har gått så alt for fort. Har elsket hver dag og gleder meg til årene som kommer.





Det skal ha seg sagt, at det å feire den første bursdag ikke er en spøk. Etter uendelig bakehysteri og omganger med feiring, var jeg på randen til sammenbrudd og priset meg lykkeligelig at det var et helt år til neste gang. Det var jo så klart mye hygge oppi dette også. Men det var vel bare ønsket om at den første feiringen skulle være såååå spesiell (mere for meg en han kanskje). Krone måtte lages og vimpler måtte klippes (tips fra kjerstislykke) Det ble så bra :) Lykken var stor da han lille hadde sovnet og mor og far kunne sette seg i sofaen med bena høyt...

Ha en god natt og fantastisk morgendag.
Klem fra Louise

2 kommentarer:

LinkWithin