tirsdag 26. januar 2010

Here we go...

Setter like så greit i gang med en gang jeg. Sitter og tenker litt på hva jeg burde skrive men ser at litt av morroa er vel og bare skribble ned litt av det som dukker opp. Er jo ingen mal på hva som er riktig og galt her.


Legger ut et bilde av en av mine favoritt lamper fra Kartell. Er så fornøyd at jeg endte opp med to. Har vært i en lampe periode, da vi manglet dette sårt etter 1 år i vårt "nye" hus. Har vel som mange der ute kjøpt et gammelt hus som vi driver på og gjør til vårt eget. Det tar våtter og år, men vi ser det skrider frem og gleder oss i prosessen.

1 kommentar:

  1. Hei!

    Jeg kjempenysgerrig på hvilken lampe du har bilde av på høyre side..
    Nr.tre fra toppen (taklampe).. Den var jo bare helt nydelig!

    Gir den bra lys også?

    SvarSlett

LinkWithin