tirsdag 16. februar 2010

På kjøkkenet mitt…

Er tilbake etter et lengre opphold borte fra bloggen, kom liksom ikke helt i gang føre tiden ikke rakk til. Men her er jeg nå igjen og i denne perioden har det vært kjøkken som har stått i fokus.


På markedet finnes det fantastisk mye lekkert av kjøkkenmaskiner, jeg har lagt min elsk på KitchenAid sitt sortiment. Det gjør hele kjøkkenet spør du meg. Eva Solo har kommet med en ny microfiber klut som gjør seg så mye bedre en disse tradisjonelle fillene på benken. Benke platen er i Kompositt, så den er flott å bake og lage mat på.

Da vi flyttet inn var det kjøkkenet som var det rommet som måtte første prioriteres. Dermed 2 timer etter overtakelsen var vi i gang med nedrivning av veggen inn til kjøkken. Med hjelp av min kjære samboer og svoger var rommet klarert på 24 timer. Ut med brunt eike kjøkken og lynolium gulv, inn med hvit Mano kjøkken fra Kvik og Eike laminat. Er veldig fornøyd med resultatet så langt selv om det står igjen små ting føre det er komplett.



Det er godt å være igang igjen…

4 kommentarer:

  1. Oj, har ikke sett hvordan det så ut når dere tok over jeg!
    Litt av en forvandling ja:)
    Sees i morgen da:)
    Natti natt...

    SvarSlett
  2. Det er utrolig delikat:)
    Rart å tenke på at det var Eikekjøkken der...
    Så gøy at du er igang igjen...
    Ser det kurset har satt spor....kjempekult!
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Så flott det ble!!!Kvik har mye fint.Vi har selv et kvik:)bra du er igang med blogginga.Har stor tro på bloggen din:)ha en fin ettermiddag:)

    SvarSlett
  4. Takk takk... jobbet med kvik kjøkken så valget var ikke vanskelig da : )

    SvarSlett

LinkWithin