fredag 19. februar 2010

Kjøkken organisering


Følte selv at vi var rause med innredningen av kjøkkenet da vi pusset opp. Masse plass tenkte jeg.. Det er rart det der med at man aldrig har for mye av noe, materielle ting altså!!

Utrolig nok ender jeg allikevel å måtte henge opp hyller for litt ekstra plass til "pjus". Tross alt må te og krydderblandinger ha egen plass. Det var også fordi jeg syntes det var litt tomt over vasken, så da var det greit med et sted å sette de hyggelige tingene på display.

Neste problem stilling var: hvor plassere alle kort, bilder og innvitasjoner så man husker dem? Da kom jeg på ideen med å ta en spon plate, kle den med tapet (stiftet den fast på baksiden) og kjøpe farget Strikk som passer til å feste alt med. Strikken tvinnet jeg bare rundt platen og justerte den på plass etterpå. Veldig fornøyd og i god bruk. Nå er det tid for litt fredagshygge med film og pizza,

så god helg til dere alle....

2 kommentarer:

  1. Det med oppslagstavla var genialt!!!har noe tapet liggende :)du kan liksom skifte den ut hvis man blir lei:)

    SvarSlett

LinkWithin